Friday, December 16, 2011

Knock-Knock-Knock! Is Aul here?


First, I wanna say thank you very much to all of you for visiting, following (Hello new neighbors! Nice to being connected with you :-D ), leaving some great comments or just dropping by on this blog. thank you thank you thank you!!

TERIMA KASIH YAAA :D

If I remember how long I didn't update this log, I'm sure I could imagine how you guys all asked,
"Where are you Aul?"

Right?
LOL :D

Yaaa, teman-teman. Saya sedang sangat-sangat-sangat-sibuk mengikuti Ujian akhir Semester. Sudah jalan seminggu, dan masih ada seminggu lagi sampai tanggal 23 desember.
M-E-N-Y-E-B-A-L-K-A-N....!!! *ting* (ala team rocket di anime pokemon)

Nah, jadi maaf kalau saya agak mengabaikan teman-teman semua sampai tanggal 23 nanti. jangan marah. apalagi ngambek. hehe (deeuu siapa juga yg mau.. wkwk)

P.S.
Oh ya, buat teman-teman yg baru follow saya, jangan lupa tinggalin link blog nya yaa, biar bisa saya follow balik. kalo bisa di kolom komentar aja, jangan di Cbox. di sana penuh iklan2. jadi jarang saya baca. hehehe.

See you!
~toowhit toowhoo..!!~

0 comments:

Post a Comment

My Ping in TotalPing.com
submitgooglesitemap.com Sitemap Generator